Σύσταση προς την εταιρεία «Immigre, Art & Craft» σχετικά με (α) υποχρέωση παροχής εγγύησης και ενημέρωσης του καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος, (β) δικαιώματα του αγοραστή για πραγματικά ελαττώματα και (γ) υποχρέωση αγοραστή για παραλαβή του πράγματος (αρ. Πρωτ. 186)

Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Υ Σ Τ Α Σ Η – Π Ο Ρ Ι Σ Μ Α
(Άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004)

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Ανεξάρτητη Αρχή επιφορτισμένη από το ν.3297/2004 (ΦΕΚ Α 259/23.12.04) με τη συναινετική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, δέχθηκε την αναφορά της κ. Νάντιας Ροντογιάννη (εφεξής αγοράστρια) την 5η Σεπτεμβρίου 2007, στην οποία δόθηκε αριθμ. πρωτ. 850Α. Με το από 9 Σεπτεμβρίου 2007 (αρ. πρωτ. A/2246) έγγραφό μας και με το από 10 Οκτωβρίου 2007 υπομνηστικό έγγραφό μας (αρ. πρωτ. A/2563), διαβιβάσαμε στο κατάστημα Immigre, Art & Craft (Υπόψη Διευθυντού κ. Άγγελου Μαθιουδάκη, εφεξής πωλητής) την παραπάνω αναφορά και ζητήσαμε να μας εκθέσει τις απόψεις του.

Ο πωλητής δεν απάντησε στα ανωτέρω έγγραφα.

Με το από 30 Οκτωβρίου 2007 (αρ. πρωτ. Α/2905) έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή, εκλήθησαν τα εμπλεκόμενα μέρη για την επίτευξη συμβιβασμού στις 14 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 12.30 μ.μ. στα γραφεία της Αρχής. Λόγω του από 14 Νοεμβρίου 2007 (αριθ. πρωτ. εισερχ. Α/3228) αιτήματος του πωλητή για αναβολή, η ανωτέρω συνάντηση ορίστηκε εκ νέου για τις 28 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 14.00 μ.μ. στα γραφεία της Αρχής. Κατά την ανωτέρω συνάντηση, αν και δεν κατέστη εφικτή η υπογραφή πρακτικού συμβιβαστικής επίλυσης της καταναλωτικής διαφοράς, συμφωνήθηκε η σύνταξη σχεδίου πρακτικού συμβιβαστικής επίλυσης επί συγκεκριμένων προτάσεων των μερών και η υπογραφή αυτού μετά από διαβούλευση μεταξύ των μερών και της Αρχής. Σε συνέχεια των ανωτέρω, η Αρχή μας απέστειλε προς τα μέρη, τόσο με τα από 29 Νοεμβρίου 2007 και από 6 Δεκεμβρίου 2007 ηλεκτρονικά μηνύματα όσο και με το από 10 Δεκεμβρίου 2007 (αριθ. πρωτ. Α/3722) έγγραφό της, σχέδιο για την σύνταξη πρακτικού συμβιβαστικής επίλυσης με βάση τις εκφρασθείσες προτάσεις των μερών στην ανωτέρω από 28 Νοεμβρίου 2007 συνάντηση. Στις ανωτέρω ενέργειες της Αρχής υπήρξε ανταπόκριση από την μεριά της αγοράστριας, η οποία ενέκρινε το σχέδιο συμβιβασμού. Ο πωλητής από τη μεριά του, τελικώς δεν εξέφρασε τις απόψεις του ως προς το περιεχόμενο του σχεδίου πρακτικού συμβιβαστικής επίλυσης παρά τις επανειλημμένες υπενθυμίσεις της Αρχής και τις σχετικές διαβεβαιώσεις του πωλητή προς τούτο.

Ενόψει των παραπάνω και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, κατ ́ άρθρο 4 παρ. 5 ν. 3297/2004 (ΦΕΚ 259 Α ́), με σκοπό την συναινετική επίλυση της ανωτέρω διαφοράς, σας αποστέλλουμε την παρούσα, για να σας γνωρίσουμε τα κάτωθι: Κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου του φακέλου της υπό κρίση διαφοράς και μετά την συνάντηση προς επίτευξη συμβιβασμού που έλαβε χώρα στα γραφεία της Αρχής, την 28-11-2007, διαπιστώνουμε τα ακόλουθα:

Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Η αγοράστρια προέβη στην αγορά 14 τεμαχίων επίπλων από το κατάστημα του προμηθευτή τον Δεκέμβριο του 2006. Η ανωτέρω σύμβαση πώλησης, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της αγοράστριας, δεν συνοδεύτηκε με απόδειξης αγοράς και εγγύησης για τη διάρκεια ζωής των προϊόντων.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω