Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Διαγραφή του 80% της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ καταναλωτή υπηρεσιών ύδρευσης λόγω αφανούς διαρροής

Default Image

Ιδιοκτήτρια ακινήτου απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα τη μείωση της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ, η οποία προήλθε από αφανή διαρροή ύδατος στο φρεάτιο της παροχής ύδρευσης του κενού ακινήτου της, σε χρονικό διάστημα δύο μηνών.
Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια διαμαρτυρόταν για το γεγονός ότι η εταιρεία δεν την ενημέρωσε με κατάλληλο τρόπο για την ύπαρξη διαρροής, παρά το γεγονός ότι από τη μέτρηση προέκυπτε ασυνήθιστη διόγκωση της κατανάλωσης, σε ένα διαμέρισμα που δεν κατοικείτο τα τελευταία χρόνια και, ως εκ τούτου, είχε σχεδόν μηδενική κατανάλωση.
Επισημαίνεται ότι η ενημέρωση έγινε μόνο με σημείωμα στο κενό ακίνητο.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

There are no results for your selected search criteria.