Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Πρόεδρο της ΔΕΗ σχετικά με θέματα προστασίας καταναλωτών και αδυναμίας εξόφλησης λογαριασμών

Default Image

ΘΕΜΑ: “Θέματα Προστασίας Καταναλωτών – Αδυναμία εξόφλησης λογαριασμών”.

Κύριε Πρόεδρε,
Με την παρούσα θα θέλαμε να αναφερθούμε σε ένα μείζον θέμα, το οποίο απασχολεί μεγάλο αριθμό καταναλωτών, όπως προκύπτει από τις αναφορές που έχει δεχθεί η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”.
Στο επίκεντρο των αναφορών αυτών βρίσκεται η αναγκαιότητα υπάρξεως βιώσιμων διακανονισμών ώστε να δοθεί η δυνατότητα εξόφλησης των οφειλών ευπαθών ομάδων καταναλωτών που δυσκολεύονται να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.
Η συρρίκνωση των οικογενειακών εισοδημάτων λόγω της οικονομικής κρίσης και της ύφεσης των τελευταίων ετών, σε συνδυασμό με την παροδική ή μακρόχρονη ανεργία καταναλωτών ηλεκτρικής Ενέργειας, αποτέλεσαν και αποτελούν αντικειμενικές αιτίες της πρόσκαιρης ή και μόνιμης σε πολλές περιπτώσεις αδυναμίας τους να εξοφλούν τρέχουσες ή συσσωρευμένες οφειλές από λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.