Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Πρόεδρο της ΕΥΔΑΠ σχετικά με θέματα κατανάλωσης και χρέωση τελών αποχέτευσης σε περιπτώσεις αφανών διαρροών ύδατος

Default Image

ΘΕΜΑ: “Θέματα Κατανάλωσης -Xρέωση τελών αποχέτευσης σε περιπτώσεις αφανών διαρροών ύδατος”.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Με την παρούσα θα θέλαμε να αναφερθούμε σε θέματα, τα οποία απασχολούν μεγάλο αριθμό καταναλωτών, όπως προκύπτει από τις αναφορές που έχει δεχθεί η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”.
Κύριο και σημαντικότερο ζήτημα των ανωτέρω αναφορών αποτελεί η επιβολή από την ΕΥΔΑΠ χρεώσεων τελών αποχέτευσης σε περιπτώσεις αφανών διαρροών. Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει απευθυνθεί στην ΕΥΔΑΠ με σειρά έγγραφων συστάσεων (βλ. πιο πρόσφατη υπ' αριθ. 13327/27 Μαΐου 2015). Σε όλες τις συστάσεις επισημαίνεται ότι η εταιρεία δεν επιτρέπεται να προβαίνει στις ιδιαίτερα αυξημένες χρεώσεις για υπηρεσίες αποχέτευσης. τις οποίες άλλωστε, δεν έχει παράσχει. Η θέση του Συνηγόρου του Καταναλωτή έχει ήδη γίνει αποδεκτή και από τη σχετική νομολογία (βλ. ιδίως ΕφΑθ 5001/2012). Ωστόσο, οι συστάσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή δεν έχουν ληφθεί υπόψη από την ΕΥΔΑΠ και οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιβαρύνονται με τέλη αποχέτευσης.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.