Επιστολή Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας με θέμα: «Διαδικαστικές παρατυπίες και παρεμβάσεις σε βάρος της λειτουργίας και του έργου της Ανεξάρτητης Αρχής "Συνήγορος του Καταναλωτή"»

Default Image

Θέμα: Διαδικαστικές παρατυπίες και παρεμβάσεις σε βάρος της λειτουργίας και του έργου της Ανεξάρτητης Αρχής “Συνήγορος του Καταναλωτή”.
   Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Με τον ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α' 259), όπως ισχύει τροποποιημένος, συστήθηκε η Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Καταναλωτή, με την αποστολή να υπηρετεί την ανάγκη της
εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.
Τον τελευταίο καιρό βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να πληροφορούμαστε από τον Τύπο ανακοινώσεις Κυβερνητικών σας στελεχών, αλλά και να εντοπίζουμε πλήθος δημοσιευμάτων, που φημολογούν την “κατάργηση”, “ενιαιοποίηση” ή τη “συγχώνευση” του Συνηγόρου του Καταναλωτή με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για λόγους, όπως τονίζεται, “περαιτέρω οργανωτικής και στελεχιακής ενίσχυσης της προστασίας των καταναλωτών”, καθώς και δημοσιονομικούς.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.