Επιστολή Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το ζήτημα της αποζημίωσης επιβατών (κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών) εξαιτίας απεργιών των εργαζομένων σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Default Image

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Με μεγάλη χαρά πληροφορηθήκαμε προσφάτως, μέσω του Τύπου, την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη για την αποκατάσταση της οικονομικής ζημίας που υφίστανται οι επιβάτες-καταναλωτές εξαιτίας της ανυπαίτιας αδυναμίας τους να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών κατά τη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στις εταιρείες του ΟΑΣΑ. Η εν λόγω παρέμβαση αφορά και την πρόβλεψη κάποιας διαδικασίας αποζημίωσης των καταναλωτών, ενδεχομένως δια της δωρεάν παροχής εισιτηρίων για κάθε ημέρα απεργίας.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.