Επιστολή Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το ζήτημα της αποζημίωσης επιβατών (κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών) εξαιτίας απεργιών των εργαζομένων σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Default Image

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Με μεγάλη χαρά πληροφορηθήκαμε προσφάτως, μέσω του Τύπου, την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη για την αποκατάσταση της οικονομικής ζημίας που υφίστανται οι επιβάτες-καταναλωτές εξαιτίας της ανυπαίτιας αδυναμίας τους να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών κατά τη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στις εταιρείες του ΟΑΣΑ. Η εν λόγω παρέμβαση αφορά και την πρόβλεψη κάποιας διαδικασίας αποζημίωσης των καταναλωτών, ενδεχομένως δια της δωρεάν παροχής εισιτηρίων για κάθε ημέρα απεργίας.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο