Ολοκλήρωση της καμπάνιας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών

Default Image

Ολοκλήρωση της καμπάνιας της Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η καμπάνια για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο  Καταναλωτή Ελλάδας (Ε.Κ.Κ.Ε.) και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών, Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”. Η καμπάνια διήρκεσε από 20.6.2016 ως 22.7.2016 και περιελάμβανε σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούσαν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.