Ολοκλήρωση της καμπάνιας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών

Ολοκλήρωση της καμπάνιας της Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών.
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η καμπάνια για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (Ε.Κ.Κ.Ε.) και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών, Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”. Η καμπάνια διήρκεσε από 20.6.2016 ως 22.7.2016 και περιελάμβανε σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούσαν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.