Ηλεκτρονικές αγορές και επίλυση διαφορών: 24.000 καταναλωτές έλυσαν online τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με Eshop

Default Image

Δελτίο τύπου
Ηλεκτρονικές αγορές και επίλυση διαφορών:
24.000 καταναλωτές έλυσαν online τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με Eshops

Αν και υπάρχουν αποτελεσματικοί κανόνες που ισχύουν στην Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν, μερικές φορές, προβλήματα όταν διεκδικούν τα δικαιώματά τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για διασυνοριακές συναλλαγές στην ενιαία αγορά. Όταν οι καταναλωτές έχουν κάνει τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά, θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να λύσουν και τα προβλήματα που τυχόν ανακύπτουν επίσης ηλεκτρονικά. Είτε πρόκειται για προμηθευτή, ο οποίος αρνείται να επισκευάσει έναν ελαττωματικό φορητό υπολογιστή εντός της περιόδου εγγύησης είτε για τουριστικό πρακτορείο, το οποίο αρνείται να επιστρέψει το ποσό που καταβλήθηκε για πακέτο διακοπών που δεν υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που ανέλαβε ο πράκτορας, οι διαφορές αυτές μπορούν να διευθετηθούν ταχύτερα και φθηνότερα ή εντελώς δωρεάν εξωδικαστικά, μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών, που ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 15 Φεβρουαρίου 2016.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

There are no results for your selected search criteria.