Δημοσιοποίηση σύστασης προς «ΙΑΣΩΝ ΑΕΒΕ (ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ)»

Default Image

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, κατόπιν της αναφοράς πολίτη κατά της εταιρείας ΙΑΣΩΝ ΑΕΒΕ (ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ) και ύστερα από ενδελεχή έλεγχο του φακέλου της υπό κρίση διαφοράς και μετά τη συνάντηση προς επίτευξη συμβιβασμού, που έλαβε χώρα στα γραφεία
της Αρχής την 21η Μαρτίου 2007, διαπίστωσε τα ακόλουθα:
Α) Ότι εντός τεσσάρων μηνών από την αγορά του εν λόγω οχήματος παρουσιάστηκε βλάβη σε αυτό υπό την έννοια του πραγματικού ελαττώματος. Εν συνεχεία το υπό κρίση όχημα παρουσίασε και νέα πραγματικά ελαττώματα με συνέπεια ο καταγγέλλων να ασκήσει εκ νέου το δικαίωμα διόρθωσης. Το ολικό χρονικό διάστημα που το όχημα εισερχόταν-εξερχόταν του συνεργείου, καθώς και η διάρκεια που το όχημα παρέμεινε σε αυτό, προκειμένου να εντοπισθούν οι επικαλούμενες βλάβες,  ανέρχεται συνολικά στο ένα έτος και έξι μήνες, διάστημα που κρίνεται ως «μη εύλογο» ενώ η ταλαιπωρία που υπέστη ο καταναλωτής κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική. Τέλος, μετά την αποτυχία διόρθωσης του οχήματος εντός ευλόγου χρόνου, ο καταγγέλλων άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αφού σύμφωνα με την αρχή της ultima ratio, το ηπιότερο μέσο αξίωσης διόρθωσης, εμφανίστηκε απρόσφορο προς πραγμάτωση του επιδιωκόμενου σκοπού, της προσήκουσας εκπλήρωσης.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

There are no results for your selected search criteria.