Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.) σχετικά με θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Default Image

Με την παρούσα θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την ανάδειξή σας στη θέση του Προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μιας Αρχής με
σημαντικό έργο στην προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η ανάληψη των καθηκόντων σας συμπίπτει με την πρόσφατη έκδοση του νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών. Στον Κανονισμό αυτό περιελήφθησαν ρυθμιστικές επιλογές, πολλές από τις οποίες κινούνται σε θετική κατεύθυνση αναφορικά με ζητήματα που απασχόλησαν επί σειρά ετών το καταναλωτικό κοινό και οδήγησαν στην υποβολή μαζικού αριθμού καταγγελιών. Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” υπήρξε, επί σειρά ετών, αποδέκτης των αναφορών αυτών και, σε συνεργασία που είχε με τη Διοίκηση και στελέχη της Ε.Ε.Τ.Τ. τα τελευταία τρία χρόνια, ανέδειξε τα προβλήματα και προχώρησε σε συγκεκριμένες έγγραφες προτάσεις για τη βελτίωση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου και ιδίως του Κανονισμού Γενικών Αδειών, με στόχο την οριστική αντιμετώπιση σειράς θεμάτων που οδηγούσαν συστηματικά στη γέννηση καταναλωτικών διαφορών.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.