Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Αποζημίωση καταναλώτριας ύψους 1.500 ευρώ από εταιρία εστίασης

Default Image

Καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” καταγγέλλοντας εταιρεία τροφίμων για βλάβη που της προκάλεσε. Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια, έχοντας παραγγείλει πίτσα από κατάστημα γνωστής αλυσίδας, τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς. Για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη, απαιτήθηκαν, κατά τους ισχυρισμούς της, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ, και για την ικανοποίηση του αιτήματός της προσέφυγε στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

There are no results for your selected search criteria.