Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Επιστροφή χρημάτων σε σπουδαστή Ι.Ε.Κ. λόγω διακοπής σπουδών

Σπουδαστής υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε βάρος ιδιωτικού Ι.Ε.Κ., το οποίο αρνείτο να του επιστρέψει δίδακτρα που είχαν προκαταβληθεί έναντι μελλοντικής παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, ο σπουδαστής γράφτηκε στο πρώτο εξάμηνο εκπαιδευτικού προγράμματος στο Ι.Ε.Κ., αλλά του ζητήθηκε η προεξόφληση των διδάκτρων που αντιστοιχούσαν σε ολόκληρο το πρώτο έτος των σπουδών (δύο εξάμηνα). Στα μισά του πρώτου εξαμήνου, όμως, αναγκάστηκε, για προσωπικούς λόγους, να διακόψει τις σπουδές του και, ως εκ τούτου, ζήτησε την επιστροφή των χρημάτων που είχε καταβάλει για το 2ο εξάμηνο, αφού δεν επρόκειτο να το παρακολουθήσει. Το Ι.Ε.Κ. αντιπρότεινε είτε την αναστολή του εκπαιδευτικού προγράμματος είτε τη συνέχισή του εξ αποστάσεως, γεγονός που δεν ικανοποιούσε τον σπουδαστή, δεδομένου ότι η διακοπή των σπουδών του είχε οριστικό χαρακτήρα.