Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Επιστροφή χρημάτων σε σπουδαστή Ι.Ε.Κ. λόγω διακοπής σπουδών

Default Image

Σπουδαστής υπέβαλε αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε βάρος ιδιωτικού Ι.Ε.Κ., το οποίο αρνείτο να του επιστρέψει δίδακτρα που είχαν προκαταβληθεί έναντι μελλοντικής παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, ο σπουδαστής γράφτηκε στο πρώτο εξάμηνο εκπαιδευτικού προγράμματος στο Ι.Ε.Κ., αλλά του ζητήθηκε η προεξόφληση των διδάκτρων που αντιστοιχούσαν σε ολόκληρο το πρώτο έτος των σπουδών (δύο εξάμηνα). Στα μισά του πρώτου εξαμήνου, όμως, αναγκάστηκε, για προσωπικούς λόγους, να διακόψει τις σπουδές του και, ως εκ τούτου, ζήτησε την επιστροφή των χρημάτων που είχε καταβάλει για το 2ο εξάμηνο, αφού δεν επρόκειτο να το παρακολουθήσει. Το Ι.Ε.Κ. αντιπρότεινε είτε την αναστολή του εκπαιδευτικού προγράμματος είτε τη συνέχισή του εξ αποστάσεως, γεγονός που δεν ικανοποιούσε τον σπουδαστή, δεδομένου ότι η διακοπή των σπουδών του είχε οριστικό χαρακτήρα.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένης για τη μη καταβολή σε αυτήν από την ασφαλιστική εταιρία της του επιδόματος τοκετού, καθώς δεν υποβλήθηκε η ίδια σε διαδικασ

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ