Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Πρόεδρο της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. σχετικά με Θέματα Προστασίας Καταναλωτών – Βλάβες στον ηλεκτρικό εξοπλισμό καταναλωτών από διαταραχές της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος

Default Image

ΘΕΜΑ: “Θέματα Προστασίας Καταναλωτών – Βλάβες στον ηλεκτρικό εξοπλισμό καταναλωτών από διαταραχές της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος”.
κ. Πρόεδρε,
Με την παρούσα θα θέλαμε να αναφερθούμε σε ένα σημαντικό θέμα, το οποίο απασχολεί μεγάλο αριθμό καταναλωτών, όπως προκύπτει από τις αναφορές που έχει δεχθεί η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”.
Στο επίκεντρο των αναφορών αυτών βρίσκεται η πρόκληση βλαβών στον ηλεκτρικό εξοπλισμό καταναλωτών, με αποτέλεσμα ζημίες, συχνά μεγάλης αξίας, από διαταραχές της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος.
Η Αρχή μας έχει ήδη επισημάνει, από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, μέσω έγγραφων συστάσεων (βλ. υπ' αριθ. 3079/8 Σεπτεμβρίου 2009 έγγραφη σύσταση) το νομικό πλαίσιο που διέπει τη διασφάλιση της ποιότητας της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και την πρόκληση ζημιών από διαταραχές στην τάση, αναγνωρίζοντας, βεβαίως, τις ιδιαιτερότητες του φαινομένου και τις τεχνικές και νομικές δυσχέρειες αντιμετώπισης του.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.