Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σχετικά με την ειδοποίηση των καταναλωτών σε περίπτωση υπέρβασης τόσο του 80% όσο και του 100% της κατανάλωσης του οικονομικού τους προγράμματος κατά την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας

Default Image

Θέμα: Ειδοποίηση των καταναλωτών σε περίπτωση υπέρβασης τόσο του 80% όσο και του 100% της κατανάλωσης του οικονομικού τους προγράμματος κατά την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Κύριε Αντιπρόεδρε,
Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού, που αφορά στις θέσεις της Αρχής σας αναφορικά με τα ζητήματα που ετέθησαν στην από 8-7-2014 επιστολή του Συνήγορου του Καταναλωτή για το θέμα της αυτόματης διακοπής παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου χρήσης του οικονομικού τους προγράμματος, θέτουμε επιπλέον υπόψη σας τα εξής:
Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει δεχθεί πολυάριθμες καταγγελίες καταναλωτών, που αφορούν σε ιδιαίτερα σημαντική οικονομική τους επιβάρυνση, μετά την υπέρβαση του συμφωνηθέντος με την εταιρεία-πάροχο πακέτου. Οι καταγγελίες συνοδεύονται, μάλιστα, από την επισήμανση των καταναλωτών ότι, κατά την προσυμβατική ενημέρωση, δεν τους έγινε σαφές ότι το πρόγραμμα που επέλεξαν δεν διαθέτει τη δυνατότητα αυτόματης διακοπής, αμέσως μόλις η χρέωσή τους καταστεί υψηλότερη από ένα ορισμένο ανώτατο όριο. Το γεγονός αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι αναγκαία η ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών, μέσα από την ανάληψη συγκεκριμένης ρυθμιστικής πρωτοβουλίας συμπλήρωσης του Κανονισμού Γενικών Αδειών.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.