Ετήσια συνάντηση της Ανεξάρτητης Αρχής "Συνήγορος του Καταναλωτή" με εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για θέματα Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών

Default Image

Στις 18 Δεκεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα η καθιερωμένη ετήσια συνάντηση εκπροσώπων του “Συνηγόρου του Καταναλωτή” με στελέχη της αρμόδιας για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες Διεύθυνσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG CNECT), προκειμένου να τεθούν τα βασικά ζητήματα που απασχόλησαν τους καταναλωτές υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στη χώρα μας, το 2019, βάσει των αναφορών - καταγγελιών που υποβλήθηκαν στην Αρχή. Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς “Συνηγόρου του Καταναλωτή” οι κ.κ. Αρχοντάκη Μαρία και Πετράκη Μάρθα, Ειδικοί Επιστήμονες – Νομικοί.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.