Επιστολή Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχετικά με τις υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο και την Καθολική Υπηρεσία

Default Image

Θέμα: Υπηρεσίες πρόσβασης στο διαδίκτυο και Καθολική Υπηρεσία

Τους τελευταίους δεκατέσσερις μήνες, λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού (Covid-19), η εξ αποστάσεως εργασία, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η περαιτέρω ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων ως κυρίας διεξόδου επικοινωνίας και η στροφή των καταναλωτών προς τις ψηφιακές συναλλαγές και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχουν διαμορφώσει μια εντελώς νέα πραγματικότητα. Σε αυτό το καινοφανές περιβάλλον η απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών πρόσβασης στο διαδίκτυο καθίσταται πλέον απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία της αγοράς και της καθημερινότητας των πολιτών.

Από τον Μάρτιο 2020 έως και σήμερα, η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει γίνει αποδέκτης μεγάλου αριθμού εγγράφων αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων σχετικά με πλημμελή παροχή υπηρεσιών πρόσβασης και ιδίως για χαμηλές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο από σταθερές συνδέσεις

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.