Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σχετικά με τις αυξημένες ανάγκες τις αναβαθμίσεις συνδέσεων και την εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Default Image

ΘΕΜΑ: Αυξημένες ανάγκες για υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών – Αναβαθμίσεις συνδέσεων και εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Η νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί την τελευταία περίοδο λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού (Covid-19), με την εξ αποστάσεως εργασία να καθίσταται υποχρεωτική για ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση να αποτελεί μία αναγκαστική προσωρινή επιλογή, με το καταναλωτικό κοινό να στρέφεται στις ψηφιακές συναλλαγές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τους πολίτες εν γένει να καταφεύγουν στα κοινωνικά δίκτυα ως διέξοδο για τη διατήρηση της καθημερινής επικοινωνίας και των κοινωνικών σχέσεων, η απρόσκοπτη παροχή ηλεκτρονικών επικοινωνιών αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα για την ομαλή λειτουργία της αγοράς και της καθημερινότητας των πολιτών.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” έχει γίνει αποδέκτης μεγάλου αριθμού έγγραφων αναφορών αλλά και τηλεφωνικών παραπόνων σχετικά με αδυναμία ανταπόκρισης των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε αιτήματα αναβάθμισης των σταθερών συνδέσεων όσον αφορά στις παρεχόμενες ταχύτητες των υπηρεσιών διαδικτύου. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις οι πάροχοι προβαίνουν σε προώθηση των προγραμμάτων αναβάθμισης μέσω τηλεφωνικής ενημέρωσης των συνδρομητών τους.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

There are no results for your selected search criteria.