Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛ.ΤΑ.) σχετικά με τις καθυστερήσεις επίδοσης λογαριασμών ΔΕΗ σε καταναλωτές

Default Image

Θέμα: Καθυστερημένη επίδοση λογαριασμών ρεύματος.


Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” γίνεται αποδέκτης κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα συσσωρευμένων παραπόνων από καταναλωτές σχετικά με την καθυστερημένη παραλαβή, μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (ΕΛ.ΤΑ.), των λογαριασμών ρεύματος της Δ.Ε.Η., με αποτέλεσμα να προβαίνουν, ανυπαιτίως, σε εκπρόθεσμη εξόφληση των λογαριασμών αυτών.

Πρόκειται για καταναλωτές που, λόγω κυρίως έλλειψης εξοικείωσης με τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, δεν είναι εγγεγραμμένοι στη σχετική εφαρμογή “e-bill” της εταιρείας
“Δ.Ε.Η. Α.Ε.”, ώστε να λαμβάνουν γρήγορα και με ηλεκτρονικό τρόπο τους λογαριασμούς τους.
Όπως είναι γνωστό, η εκπρόθεσμη εξόφληση δεν αποκλείει την επιβάρυνση των καταναλωτών με τόκους υπερημερίας ούτε το ενδεχόμενο διακοπής της παροχής τους
λόγω οφειλής, μη αποκλειόμενων, επιπλέον, της απώλειας της “έκπτωσης συνέπειας”, αλλά και της επιβάρυνσής τους με τυχόν κόστη επανασύνδεσης του ρεύματος.
Πρόκειται για επιπτώσεις, με τις οποίες κινδυνεύουν να έρθουν αντιμέτωποι καταναλωτές, οι οποίοι πάραυτα επιδιώκουν να είναι συνεπείς απέναντι στις πάγιες
οικονομικές τους υποχρεώσεις.

Με την παρούσα θα θέλαμε, αφενός, να επιστήσουμε την προσοχή σας στο συγκεκριμένο ζήτημα, το οποίο, όπως γνωρίζετε, είχε ανακύψει ξανά και την πρώτη περίοδο της πανδημίας, αλλά να σας καλέσουμε, παράλληλα, σε ενέργειες για την άμεση ομαλοποίηση της κατάστασης.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.