Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σχετικά με θέματα ειδικής μέριμνας για ανήλικους και συμβατικής προστασίας των συνδρομητών κατά τη χρήση συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας

Default Image

Θέμα: Συμβατική προστασία των συνδρομητών κατά τη χρήση συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας – Ειδική μέριμνα για τους ανήλικους.

Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Σε συνέχεια της συνεργασίας της Ε.Ε.Τ.Τ. και του Συνηγόρου του Καταναλωτή με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση του θεσμικού πλαισίου στον τομέα των ηλεκτρονικών
επικοινωνιών και την αποτελεσματική προστασία του καταναλωτή, όπου υπάρχει ανάγκη, επανερχόμαστε για δύο ζητήματα:
1. Ειδική μέριμνα για την προστασία των ανηλίκων
Το πρώτο αφορά την προστασία των ανηλίκων, στο πλαίσιο των δράσεων που έχει αναλάβει η Ανεξάρτητη Αρχή μας, κατ' εφαρμογή του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας (π.δ. 10/2017 – Α' 23), αλλά και στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, που είναι μέλος του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και λειτουργεί ως αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Όπως είναι γνωστό, τα τελευταία χρόνια βαίνει αυξανόμενη η χρήση κινητών τηλεφωνικών συσκευών και, μάλιστα, “έξυπνων” (smartphones), με πολλαπλές δυνατότητες και εφαρμογές, από ανήλικους, τόσο για σκοπούς επικοινωνίας (ομιλία, γραπτά μηνύματα SMS) όσο και για πρόσβαση στο διαδίκτυο, εν γνώσει των γονέων ή των κηδεμόνων τους.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.