Έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον ΟΤΕ σχετικά με την αποκατάσταση ζημιών σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες από την πυρκαγιά περιοχές

Default Image

Θέμα: Αποκατάσταση ζημιών σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες από την πυρκαγιά περιοχές.
Σχετικό έγγραφο το υπ'αριθμ.πρωτ. 33229/31.07.2018

Με το από 31.07.2018 έγγραφο της Αρχής μας σχετικά με την αποκατάσταση των ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας μετά την καταστροφική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 στις πληγείσες περιοχές της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής, ζητήσαμε από όλους τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να μας ενημερώσουν σχετικά με την πορεία εργασιών αποκατάστασης των ζημιών του δικτύου σταθερής τηλεφωνίας και πότε αναμένεται η ολοκλήρωσή τους.
Ο ΟΤΕ Α.Ε. δεν έχει απαντήσει μέχρι σήμερα στο ως άνω έγγραφο της Αρχής. Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μάς απάντησαν ότι οι βλάβες που οφείλονται στις πυρκαγιές αφορούν στο τηλεπικοινωνιακό ακραίο δίκτυο του ΟΤΕ.
Δεδομένου ότι υπάρχουν πολλά παράπονα καταναλωτών για τη μη αποκατάσταση της λειτουργίας της σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες περιοχές και εντεύθεν ζητήματα που αφορούν την επικοινωνία και την ασφάλεια των πολιτών - καταναλωτών, παρακαλούμε και πάλι για τις ενέργειές σας προκειμένου να αποκατασταθεί το δίκτυο το συντομότερο δυνατό.

Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Λευτέρης Γ. Ζαγορίτης

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.