Συνέντευξη του Συνηγόρου του Καταναλωτή κ. Λευτέρη Ζαγορίτη στο portal www.kokkinodaneio.gr

Default Image
  1.  Ο ρόλος σας ως Διαμεσολαβητή μεταξύ της Αγοράς και του Καταναλωτή, αποτελεί μια ποιοτική κατάκτηση για το θεσμικό μας περιβάλλον. Πόσο δυσκολότερη γίνεται αυτή η διαμεσολάβηση μέσα σε συνθήκες παρατεταμένης κρίσης, όπως αυτή που διέρχεται η χώρα μας;
    Είμαστε σε μια πολύ κρίσιμη για όλους περίοδο. Η οικονομική κρίση και η δραματική συρρίκνωση των εισοδημάτων και της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Και τη διαμεσολάβηση. Υπάρχει όμως και μια θετική διάσταση. Όπως δείχνουν τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Αρχή, συνέβαλαν στην ενίσχυση της κουλτούρας διεκδίκησης με εξωδικαστικό τρόπο, που είναι όχι μόνο εξαιρετικά αποτελεσματικός (ποσοστό επίλυσης διαφορών άνω του 82%), αλλά και χωρίς κανένα κόστος. Την περίοδο αυτή, κλάδοι όπως ο τραπεζικός και ο ασφαλιστικός παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση αναφορών.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.