Συνέντευξη του Συνηγόρου του Καταναλωτή κ. Λευτέρη Ζαγορίτη στο portal www.kokkinodaneio.gr

Default Image
  1.  Ο ρόλος σας ως Διαμεσολαβητή μεταξύ της Αγοράς και του Καταναλωτή, αποτελεί μια ποιοτική κατάκτηση για το θεσμικό μας περιβάλλον. Πόσο δυσκολότερη γίνεται αυτή η διαμεσολάβηση μέσα σε συνθήκες παρατεταμένης κρίσης, όπως αυτή που διέρχεται η χώρα μας;
    Είμαστε σε μια πολύ κρίσιμη για όλους περίοδο. Η οικονομική κρίση και η δραματική συρρίκνωση των εισοδημάτων και της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Και τη διαμεσολάβηση. Υπάρχει όμως και μια θετική διάσταση. Όπως δείχνουν τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Αρχή, συνέβαλαν στην ενίσχυση της κουλτούρας διεκδίκησης με εξωδικαστικό τρόπο, που είναι όχι μόνο εξαιρετικά αποτελεσματικός (ποσοστό επίλυσης διαφορών άνω του 82%), αλλά και χωρίς κανένα κόστος. Την περίοδο αυτή, κλάδοι όπως ο τραπεζικός και ο ασφαλιστικός παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση αναφορών.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο