Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τον Υπουργό Οικονομικών σχετικά με την εξυπηρέτηση καταναλωτών που δεν διαθέτουν πιστωτική ή χρεωστικά κάρτα

Default Image

Θέμα: Εξυπηρέτηση καταναλωτών που δεν διαθέτουν πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Η Αρχή μας γίνεται αποδέκτης τηλεφωνημάτων πολιτών, οι οποίοι, δεν διαθέτουν ούτε χρεωστική ούτε πιστωτική κάρτα και δεν είναι συνταξιούχοι, ώστε να εξυπηρετηθούν από τα υποκαταστήματα που θα ανοίξουν ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό, με αποτέλεσμα να μην να μπορούν να αναλάβουν το ημερησίως επιτρεπόμενο ποσό από τον τραπεζικό τους λογαριασμό.
Δεδομένου ότι, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου πρώτου της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Τραπεζική αργία βραχείας διάρκειας» (ΦΕΚ Α ́ 65), έχει συσταθεί Επιτροπή Έγκρισης Τραπεζικών Συναλλαγών για την εξέταση συναλλαγων που «κρίνονται αναγκαίες για τη διαφύλαξη ενός δημοσίου ή κοινωνικού συμφέροντος», παρακαλούμε να διερευνήσετε αν οι ανωτέρω κατηγορίες καταναλωτών υπάγονται στην παραπάνω ρύθμιση, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν κατ’ εξαίρεση από τα υποκαταστήματα που έχουν ορισθεί ότι θα λειτουργήσουν.
Στο πλαίσιο αυτό, η Τράπεζα της Ελλάδος και η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών θα πρέπει να ελέγξουν αν ο αριθμός των υποκαταστημάτων που εχεί αποφασισθεί ότι θα ανοίξουν για τις ανάγκες της κατ’ εξαίρεση εξυπηρέτησης επαρκεί, αν προστεθεί στους συνταξιούχους και αυτή των καταναλωτών.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.