Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σχετικά με την εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών κατά την περίοδο του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας προς αντιμετώπιση του

Default Image

ΘΕΜΑ: Εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών κατά την περίοδο του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID -19.

Όπως είναι γνωστό, στην προσπάθεια να μειωθούν οι κίνδυνοι μετάδοσης του νέου κορωνοϊού (COVID-19) και των συνεπακόλουθων αρνητικών επιπτώσεων από την εξάπλωση του, κρίθηκε από την Πολιτεία αναγκαία η επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών. 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.