Επιστολή του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σχετικά με την εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών κατά την περίοδο του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας προς αντιμετώπιση του

Default Image

ΘΕΜΑ: Εξασφάλιση απρόσκοπτων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών κατά την περίοδο του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID -19.

Όπως είναι γνωστό, στην προσπάθεια να μειωθούν οι κίνδυνοι μετάδοσης του νέου κορωνοϊού (COVID-19) και των συνεπακόλουθων αρνητικών επιπτώσεων από την εξάπλωση του, κρίθηκε από την Πολιτεία αναγκαία η επιβολή του μέτρου του προσωρινού περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών. 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο