Τροποποίηση στον τρόπο υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή»

Default Image

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Η ανωτέρω αλλαγή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της βελτίωσης των διαδικασιών υποβολής και διαχείρισης των αναφορών, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.

Οι διαθέσιμοι πλέον τρόποι υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» είναι οι εξής:

- Ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα της Αρχής, κατόπιν ταυτοποίησης με χρήση των προσωπικών σας κωδικών taxisnet.

- Ταχυδρομικά  στην διεύθυνση της Αρχής

        Συνήγορος του Καταναλωτή

        Λεωφ. Αλεξάνδρας 144

        Τ.Κ.: 114 71 - Αθήνα

- Αυτοπροσώπως στα γραφεία της Αρχής (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 114 71 - Αθήνα), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 9:30 - 13:00.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αναφορών

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.