Τροποποίηση στον τρόπο υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή»

Default Image

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

Η ανωτέρω αλλαγή πραγματοποιείται στο πλαίσιο της βελτίωσης των διαδικασιών υποβολής και διαχείρισης των αναφορών, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας.

Οι διαθέσιμοι πλέον τρόποι υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» είναι οι εξής:

- Ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα της Αρχής, κατόπιν ταυτοποίησης με χρήση των προσωπικών σας κωδικών taxisnet.

- Ταχυδρομικά  στην διεύθυνση της Αρχής

        Συνήγορος του Καταναλωτή

        Λεωφ. Αλεξάνδρας 144

        Τ.Κ.: 114 71 - Αθήνα

- Αυτοπροσώπως στα γραφεία της Αρχής (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ.: 114 71 - Αθήνα), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 9:30 - 13:00.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αναφορών

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο

Πρόσκληση για υποβολή προσφοράς για την προμήθεια τόνερ για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» για το έτος 2024.