Απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ στο έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε σχέση με την πορεία αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης στις πληγείσες περιοχές από την πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018

Default Image

Περίληψη: Ενημέρωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή επί του εγγράφου του κ. Ζαγορίτη
Σχετικά: α) Έγγραφο Συνηγόρου του Καταναλωτή υπ' αριθμ. πρωτ. 34082/07.08.2018

Αξιότιμοι κύριοι,
Σε απάντηση του σχετικού εγγράφου της Αρχής σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1. Η υπηρεσία μας από της 24.07.2018 μέχρι τις 12.08.2018 ολοκλήρωσε όλες τις εργασίες που αφορούσαν την αποκατάσταση των δικτύων Μέσης & Χαμηλής Τάσης για την ηλεκτροδότηση των περιοχών που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

 

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.