Απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ στο έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε σχέση με την πορεία αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης στις πληγείσες περιοχές από την πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018

Default Image

Περίληψη: Ενημέρωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή επί του εγγράφου του κ. Ζαγορίτη
Σχετικά: α) Έγγραφο Συνηγόρου του Καταναλωτή υπ' αριθμ. πρωτ. 34082/07.08.2018

Αξιότιμοι κύριοι,
Σε απάντηση του σχετικού εγγράφου της Αρχής σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1. Η υπηρεσία μας από της 24.07.2018 μέχρι τις 12.08.2018 ολοκλήρωσε όλες τις εργασίες που αφορούσαν την αποκατάσταση των δικτύων Μέσης & Χαμηλής Τάσης για την ηλεκτροδότηση των περιοχών που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

 

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο