Απάντηση του Ομίλου ΟΤΕ στο έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε σχέση με την αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας

Default Image

ΘΕΜΑ: Αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας, συνέπεια της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018
ΣΧΕΤ.: Επιστολή σας με αρ. πρωτ. 33229/31-7-2018

Σε απάντηση του ως άνω σχετικού σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Ο Όμιλος ΟΤΕ ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική, στην προσπάθειά του να παρέχει το αγαθό της επικοινωνίας στους πληγέντες κατοίκους της περιοχής.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.