Απάντηση του Ομίλου ΟΤΕ στο έγγραφο του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε σχέση με την αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας

Default Image

ΘΕΜΑ: Αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας, συνέπεια της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018
ΣΧΕΤ.: Επιστολή σας με αρ. πρωτ. 33229/31-7-2018

Σε απάντηση του ως άνω σχετικού σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Ο Όμιλος ΟΤΕ ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική, στην προσπάθειά του να παρέχει το αγαθό της επικοινωνίας στους πληγέντες κατοίκους της περιοχής.

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο