Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για την αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας συνεπεία της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018

Default Image

Θέμα: Αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας, συνεπεία της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018.
Η πρωτόγνωρη πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 που ξέσπασε στην Ανατολική και τη Δυτική Αττική, πλήττοντας με ιδιαίτερη σφοδρότητα τις περιοχές στον Νέο Βουτζά, το Μάτι, το Κόκκινο Λιμανάκι (Δήμοι Μαραθώνος και Ραφήνας-Πικερμίου), αλλά και την Κινέτα (Δήμος Μεγαρέων), είχε ως θλιβερό αποτέλεσμα δεκάδες ανθρώπινα θύματα, καθώς και μεγάλης έκτασης φυσικές-υλικές καταστροφές σε δημόσιες υποδομές και ιδιωτικές περιουσίες.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

The European Commission, following an evaluation of the effectiveness of the European Online Dispute Resolution (ODR) platf

Electronic submission of complaints will not be available on Saturday 16 November 2024 from 04:00 to 15:00 due to scheduled upgrade works of the databases of the General Secretariat for Information Systems and Digital Governance of the Ministry of Digital Governance.