Παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για την αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας συνεπεία της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018

Default Image

Θέμα: Αποκατάσταση ζημιών στις υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας, συνεπεία της καταστροφικής πυρκαγιάς της 23ης Ιουλίου 2018.
Η πρωτόγνωρη πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 που ξέσπασε στην Ανατολική και τη Δυτική Αττική, πλήττοντας με ιδιαίτερη σφοδρότητα τις περιοχές στον Νέο Βουτζά, το Μάτι, το Κόκκινο Λιμανάκι (Δήμοι Μαραθώνος και Ραφήνας-Πικερμίου), αλλά και την Κινέτα (Δήμος Μεγαρέων), είχε ως θλιβερό αποτέλεσμα δεκάδες ανθρώπινα θύματα, καθώς και μεγάλης έκτασης φυσικές-υλικές καταστροφές σε δημόσιες υποδομές και ιδιωτικές περιουσίες.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο