Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Επιστροφή 912,50 ευρώ σε καταναλωτή από Κολέγιο

Default Image

Καταναλωτής απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, δηλώνοντας ότι είχε εγγραφεί σε εκπαιδευτικό ίδρυμα (Κολέγιο) για την παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος 4 διδακτικών ενοτήτων, προκαταβάλλοντας το ποσό των 1.550 ευρώ έναντι συνολικού ποσού 2.550 ευρώ. Μετά την παρακολούθηση της πρώτης ενότητας (Μάιος 2014), ο καταναλωτής διέκοψε τις σπουδές του για λόγους υγείας. Ωστόσο, το εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν του επέστρεφε τα χρήματα που προκατέβαλε για τις επόμενες ενότητες, επικαλούμενο σχετικό συμβατικό όρο, σύμφωνα με τον οποίο “δεν επιστρέφονται προκαταβολές”. Συνεπεία αυτού ο καταναλωτής προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, διεκδικώντας την απόδοσή τους.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένης για τη μη καταβολή σε αυτήν από την ασφαλιστική εταιρία της του επιδόματος τοκετού, καθώς δεν υποβλήθηκε η ίδια σε διαδικασ

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ