Σύσταση προς Εταιρία Παροχής Αερίου Αττικής (αρ. Πρωτ. 1438)

Σ Υ Σ Τ Α Σ Η
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Ανεξάρτητη Αρχή επιφορτισμένη από το ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α’ 259/23.12.2004) με την συναινετική εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, έχοντας ταυτόχρονα το δικαίωμα να προβαίνει σε συστάσεις και υποδείξεις προς τους προμηθευτές, ιδίως όταν από την επιχειρηματική συμπεριφορά τους θίγεται μεγάλος αριθμός καταναλωτών.
λαμβάνοντας υπόψη :

Α) Το άρθρο 3 παρ. 1 και 2 του ν. 3297/2004 βάσει του οποίου ο ΣτΚ έχει αρμοδιότητα να επιλαμβάνεται αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν σχετικής ενυπόγραφης αναφοράς, των υποθέσεων της αρμοδιότητάς του με στόχο την εξώδικη επίλυση διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών.

Β) Την διενέργεια προς τον ΣτΚ μεγάλου αριθμού τηλεφωνικών κλήσεων και την κοινοποίηση επιστολών με τις οποίες οι καταναλωτές εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους για την αδυναμία της «Εταιρίας Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε.» να ενεργοποιήσει τις υπογραφείσες συμβάσεις προ αρκετών μηνών και να ικανοποιήσει εμπρόθεσμα νέες αιτήσεις σύνδεσης στο δίκτυο φυσικού αερίου προς χρήση του για τις ανάγκες της κεντρικής θέρμανσης κτιρίων, σχολείων, και πολυκατοικιών.

Γ) Το υπ ́ αριθμ. πρωτ. 1373/ 11 Οκτωβρίου 2006 έγγραφό του προς την εταιρεία ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε., με το οποίο της διαβιβάσθηκαν αναφορές καταναλωτών και της ζητήθηκε η διατύπωση των απόψεών της.

Δ) Το υπ ́ αριθμ. πρωτ. ΔΕ1598/22 Οκτωβρίου 2006 έγγραφο της ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ Α.Ε., με το οποίο διατυπώνονται οι απόψεις της.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω