Παρέμβαση Συνηγόρου του Καταναλωτή, με αφορμή καταγγελίες καταναλωτών για καθυστερήσεις πιστωτικών ιδρυμάτων κατά τη λήψη και διεκπεραίωση αιτημάτων χορήγησης βεβαιώσεων οφειλών (αρ. Πρωτ. 30085)

Θέμα: Καθυστερήσεις πιστωτικών ιδρυμάτων κατά τη λήψη και διεκπεραίωση αιτημάτων δανειοληπτών, που αφορούν τη χορήγηση βεβαιώσεων οφειλών.

Δυνάμει του άρθρου 2 παρ. 4 του ν. 3869/2010, όπως ισχύει, υφίσταται υποχρέωση των πιστωτικών ιδρυμάτων να δέχονται και να διεκπεραιώνουν, εντός προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών, κάθε αίτημα δανειολήπτη για τη χορήγηση αναλυτικών καταστάσεων (βεβαιώσεων) των οφειλών του κατά κεφάλαιο, τόκους και έξοδα, συμπεριλαμβανομένου του επιτοκίου, με το οποίο εκτοκίζονται αυτές οι οφειλές.
Ως γνωστόν, οι βεβαιώσεις αυτές πρέπει να συνοδεύουν τις αιτήσεις των δανειοληπτών προς τις Γραμματείες των καθ' ύλην και κατά τόπους αρμόδιων Ειρηνοδικείων για την έναρξη της προβλεπόμενης διαδικασίας δικαστικής ρύθμισης των οφειλών τους.

Συνεχίστε με τα παρακάτω