Έγγραφη Σύσταση σχετικά με τις αυξημένες χρεώσεις τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρίας ΔΕΗ Α.Ε. (αρ. Πρωτ. 23626)

ΘΕΜΑ: “Έγγραφη Σύσταση σχετικά με τις αυξημένες χρεώσεις τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας ΔΕΗ Α.Ε.”

Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, έχει γίνει αποδέκτης πολλών αναφορών καταναλωτών σχετικά με την ιδιαίτερα υψηλή χρέωσή τους για κλήσεις προς τον πενταψήφιο αριθμό (11770) της εταιρείας ΔΕΗ Α.Ε. για εξυπηρέτηση πελατών, που σύμφωνα με τις αναφορές φθάνει σε ορισμένες περιπτώσεις και το ποσό των πενήντα (50) ευρώ.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ήδη από τον Μάιο του 2018, έχει απευθύνει έγγραφη Πρόταση προς τους Προμηθευτές και τους Διαχειριστές Δικτύων της Αγοράς Ενέργειας, μεταξύ των οποίων και προς τη ΔΕΗ Α.Ε. προκειμένου να προχωρήσουν σε καθιέρωση εναλλακτικού, δεκαψήφιου αριθμού, όπου δεν υπήρχε, για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών-Πελατών τους (βλ. υπ' αριθ. 22428/22 Μαΐου 2018 έγγραφη Πρόταση της Αρχής).

Η ως άνω Πρόταση έγινε δεκτή από τη συντριπτική πλειοψηφία των Προμηθευτών και των Διαχειριστών. Η εταιρεία ΔΕΗ Α.Ε. παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις της σχετικά με την ύπαρξη δεκαψήφιου αριθμού (211 211 0770), έως και σήμερα, δεν έχει προχωρήσει στην καθιέρωση δεκαψήφιου αριθμού τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για κλήσεις από σταθερό αλλά και κινητό τηλέφωνο με κατάλληλη γνωστοποίηση τόσο στον ιστότοπο όσο και στους Λογαριασμούς Κατανάλωσης της εταιρείας.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω