Σύσταση προς την αεροπορική εταιρεία «MALEV-HUNGARIAN AIRLINES» και την Διεθνή Ένωση Αεροπορικής Μεταφοράς (ΙΑΤΑ) σχετικά με τη γλώσσα διατύπωσης των Γενικών Όρων Συναλλαγών στη Σύμβαση Αεροπορικής Μεταφοράς (αρ. Πρωτ. 1222)

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Ανεξάρτητη Αρχή επιφορτισμένη από τον ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α’ 259/23-12-2004) με τη συναινετική εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, έχοντας ταυτόχρονα το δικαίωμα να προβαίνει σε συστάσεις και υποδείξεις προς τους προμηθευτές, ιδίως όταν από την επιχειρηματική συμπεριφορά τους θίγεται μεγάλος αριθμός καταναλωτών λαμβάνοντας υπόψη:

α. Το άρθρο 3 παρ. 1 και 2 του ν. 3297/2004 βάσει του οποίου ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει αρμοδιότητα να επιλαμβάνεται αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν σχετικής ενυπόγραφης αναφοράς, των υποθέσεων της αρμοδιότητάς του με στόχο την εξώδικη επίλυση διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών.

β. Το γεγονός ότι μετά από έρευνα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η οποία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια διερεύνησης αναφοράς που υποβλήθηκε στην Αρχή, διαπιστώθηκε ότι η αεροπορική εταιρία Malév-Hungarian Airlines δεν έχει προβεί σε μεταγλώττιση των Γενικών Όρων Μεταφοράς στην ελληνική γλώσσα, ενώ δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά συνάπτοντας συμβάσεις με επιβάτες-καταναλωτές. Επισημαίνεται, ειδικότερα, ότι για την πραγματοποίηση κράτησης εισιτηρίου μέσω του επίσημου δικτυακού τόπου της εταιρίας παρέχεται η επιλογή χρήσης της ελληνικής γλώσσας, ωστόσο οι πληροφορίες που σχετίζονται άμεσα με τους όρους μεταφοράς (αποσκευές, εισιτήρια κ.λπ.) αλλά και οι ίδιοι όροι μεταφοράς αποτυπώνονται στην αγγλική και όχι και στην ελληνική γλώσσα.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω