Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
person icon
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΠΡΟΦΙΛ
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ
  • EL
  • EN
Search

Κεφαλίδα Πλοήγηση

  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Αρχική

Κεντρική πλοήγηση

  • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    • Τι είναι ο ΣτΚ
    • Αρμοδιότητες
    • Οργάνωση & Στελέχωση
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    • Υποβολή/Διαχείριση Αναφορών
    • Πλατφόρμα ΗΕΔ
    • Διασυνοριακές υποθέσεις ΕΚΚ Ελλάδας
    • Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία Τύπου
    • Εκδηλώσεις
    • Επιτυχείς Διαμεσολαβήσεις
  • ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
  • ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ-ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ/ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • Ετήσιες Εκθέσεις
    • Λοιπές εκδόσεις – Ενημερωτικά φυλλάδια
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Νομοθεσία ΣτΚ
    • Γενική νομοθεσία προστασίας καταναλωτή
    • Νομοθεσία σχετικά με ΕΕΔ
    • Νομοθεσία σχετικά με ΚΔΤ
    • Διαβουλεύσεις
  • ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υποβολή Αναφοράς
Burger Button

Primary tabs

  • Είσοδος(ενεργή καρτέλα)
  • Επαναφορά του κωδικού σας
Εισάγετε το όνομα λογαριασμού σας για το Συνήγορος του Καταναλωτή.
Εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης που συνοδεύει το όνομα λογαριασμού σας.
Login via Taxisnet

Επιβεβαίωση

Α) Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τις αρμοδιότητες του Συνηγόρου του Καταναλωτή (ΣτΚ) και ότι το αντικείμενο της αναφοράς σας βρίσκεται εντός του πλαισίου των αρμοδιοτήτων αυτών (https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/armodiotites & ειδικότερα άρθρο 4 Ν.3297/2004, όπως ισχύει).
Ο ΣτΚ έχει αρμοδιότητα και ρόλο διαμεσολαβητή μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών και δεν επιβάλλει κυρώσεις. Είναι αρμόδιος μόνον για υποθέσεις οι οποίες έχουν προκύψει έως και ένα έτος πριν την υποβολή της αναφοράς και για τις οποίες δεν έχει ξεκινήσει κάποια δικαστική διαδικασία.
Ενδεικτικά ο ΣτΚ δεν είναι αρμόδιος: για διαφορές μεταξύ επιχειρήσεων, για διαφορές που συνδέονται με την επιχειρηματική, εμπορική ή επαγγελματική δραστηριότητα του αναφέροντος, για διαφορές από συναλλαγές για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί νόμιμο παραστατικό, για υποθέσεις που σχετίζονται με έλεγχο των τιμών καυσίμων, τροφίμων και φαρμάκων ή για αλλοιώσεις/νόθευση που αφορούν τα ανωτέρω, για φορολογικές διαφορές και εν γένει για διαφορές πολιτών έναντι φορέων του Δημοσίου, ΟΤΑ (Δήμοι, Περιφέρειες) κ.α.»

Β) Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμα όλα τα απαραίτητα έγγραφα που είναι χρήσιμα για τη διερεύνηση της υπόθεσης και τα οποία πρέπει να επισυναφθούν (ενδεικτικά αντίγραφα συμβάσεων, τιμολογίων, αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία, κ.λπ.).

Γ) Βεβαιωθείτε ότι δεν αφορά επιχείρηση/επαγγελματία που εδρεύει εκτός Ελλάδος, άλλως μπορείτε να υποβάλλετε αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (ECC) αφού λάβετε υπ’ όψιν τις σχετικές προϋποθέσεις και τις αρμοδιότητες του ECC.

Δ) Επικοινωνήστε με τον προμηθευτή με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο, προκειμένου να του θέσετε το πρόβλημα που σας απασχολεί και να επιδιώξετε την επίλυσή του και προχωρήστε στην αναφορά εφόσον το πρόβλημα δεν επιλυθεί σε εύλογο χρόνο. Παρακαλείστε, όπου είναι δυνατόν, να επισυνάψετε στην αναφορά σας αντίγραφα της επικοινωνίας σας με τον προμηθευτή.

E) Ενημέρωση: Η αναφορά διαβιβάζεται στις καταγγελλόμενες επιχειρήσεις αυτούσια.

Συνέχεια
Άκυρο
Διεύθυνση
Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Προβολή σε χάρτη
Τηλέφωνο
210 6460862
210 6460814
210 6460612
210 6460734
210 6460458
Email
grammateia@synigoroskatanaloti.gr

Σχετικά με τον ιστότοπο

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Δήλωση Προσβασιμότητας
Ακολουθήστε μας
Διαύγεια
https://et.diavgeia.gov.gr/f/22964

© 2025 Συνήγορος του Καταναλωτή All rights reserved.

Developed bye-sepia Logo