Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Διαγραφή οφειλής ύψους 1.022 ευρώ από ασυνήθιστα αυξημένη κατανάλωση ύδατος σε εξοχική κατοικία

Default Image

Ο καταναλωτής διαθέτει μικρό εξοχικό σπίτι, το οποίο κατοικείται περιοδικά, ιδίως κατά τους θερινούς μήνες. Οι ανάγκες ύδρευσης είναι περιορισμένες και, εδώ και πολλά πολλά έτη, οι λογαριασμοί τετραμηνιαίας κατανάλωσης κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (10-15 κ.μ. ύδατος και οφειλή ύψους 10-15 ευρώ).
Το 2016, ο καταναλωτής έλαβε λογαριασμό κατανάλωσης για χρονική περίοδο τετραμήνου με την ασυνήθιστα αυξημένη κατανάλωση των 250 κ.μ. και με χρέωση 1.022 ευρώ. Ο καταναλωτής, αφού απέκλεισε, μετά από σχετικό έλεγχο, την ύπαρξη διαρροής ύδατος στις εσωτερικές του εγκαταστάσεις, και διαπιστώνοντας ανακολουθία σε ενδείξεις παλαιότερων λογαριασμών κατανάλωσης, υπέβαλε αίτημα προς την Επιχείρηση για τη μείωση της ιδιαίτερα αυξημένης αυτής οφειλής στην αξίας της συνήθους κατανάλωσης, το οποίο δεν έγινε αποδεκτό από τον προμηθευτή.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένης για τη μη καταβολή σε αυτήν από την ασφαλιστική εταιρία της του επιδόματος τοκετού, καθώς δεν υποβλήθηκε η ίδια σε διαδικασ

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ