Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Διαγραφή οφειλομένων νοσηλίων κατά 33% λόγω ελλιπούς προσυμβατικής ενημέρωσης

Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Διαγραφή οφειλομένων νοσηλίων

Μετά τη διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε αναφορά καταναλωτή για αμφισβήτηση χρεώσεων και ελλιπή προσυμβατική ενημέρωση σχετικά με τις χρεώσεις ιδιωτικής κλινικής, η τελευταία προέβη σε διαγραφή των οφειλομένων νοσηλίων κατά 33%.

Ειδική Επιστήμονας – Εισηγήτρια: Ελένη Αθανασίου

Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή: Δρ. Βασιλική Μπώλου

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή και άλλη ασφαλιστική εταιρία προέβη σε καταβολή επιδόματος τοκετού σε ασφαλισμένη, η οποία απέκτησε νόμιμο τέκνο μέσω παρένθετης μητρότητας.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένης για τη μη καταβολή σε αυτήν από την ασφαλιστική εταιρία της του επιδόματος τοκετού, καθώς δεν υποβλήθηκε η ίδια σε διαδικασ

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ

Αποζημίωση ασφαλισμένης και τροποποίηση όρων ασφαλιστηρίου
συμβολαίου λόγω εφαρμοζόμενης από την εταιρία διάκρισης με βάση το φύλο κατά παράβαση του ν. 3769/2009