Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Διόρθωση λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος ύψους 7.746 ευρώ λόγω μη ορθής μέτρησης

Καταναλωτής απευθύνθηκε στην Αρχή, ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της με ειδικότερο αίτημα τον έλεγχο λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με τον οποίο κλήθηκε να πληρώσει 7.746 ευρώ για κατανάλωση 40.590 kwh (αντί 4.500 kwh της προηγούμενης μέτρησης) σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών.
Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός ότι η υπό κρίση κατανάλωση ήταν σχεδόν 10πλάσια σε σχέση με τη συνήθη κατανάλωση της παροχής, με αποτέλεσμα να καλείται να πληρώσει το υπέρογκο ποσό των 7.746 ευρώ για κατανάλωση τετραμήνου. Επικαλέστηκε δε παραβίαση της σφραγίδας του μετρητή του. Δεδομένου ότι δεν είχε τη δυνατότητα να καταβάλει το ποσό αυτό υπέβαλε στην εταιρεία αίτημα για μη διακοπή της ηλεκτροδότησής του έως ότου γίνει έλεγχος καλής λειτουργίας του μετρητή. Η εταιρεία δεν δέχθηκε το αίτημά του, ενώ τον πληροφόρησε ότι, λόγω φόρτου εργασίας, οι διαδικασίες ελέγχου θα ολοκληρωθούν μετά από αρκετούς μήνες.