Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Επιστροφή 23.359 ευρώ σε καταναλωτή από Πολυδύναμο Κέντρο Αδυνατίσματος και Αισθητικής

Default Image

Καταναλώτρια υπέβαλε αναφορά κατά εταιρείας παροχής υπηρεσιών αδυνατίσματος και αισθητικής για επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στο κόστος των υπηρεσιών που είχε παραγγείλει, είχε προπληρώσει και μέρος αυτών (των υπηρεσιών) δεν της παρασχέθηκαν λόγω καταγγελίας των συμβάσεών της.
Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια είχε παραγγείλει υπηρεσίες αδυνατίσματος και αισθητικής, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις και προκαταβάλλοντας το συνολικό ποσό των 27.457 ευρώ. Στη συνέχεια, αφού έκανε χρήση μέρους του προγράμματος, αποφάσισε να καταγγείλει τις συμβάσεις και ζήτησε να της επιστραφεί το κόστος του ανεκτέλεστου μέρους τους, όπως είχε δικαίωμα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ

Αποζημίωση ασφαλισμένης και τροποποίηση όρων ασφαλιστηρίου
συμβολαίου λόγω εφαρμοζόμενης από την εταιρία διάκρισης με βάση το φύλο κατά παράβαση του ν. 3769/2009

Καταναλώτρια προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», καταγγέλλοντας ότι ο ανήλικος γιός της κατά το ταξίδι του με πλοίο από την Άνδρο προς τη Ραφήνα, στο πλαίσιο σχολικής εκδρομής, απώλεσε την αποσκευή του.

Επιβάτης πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον πρ

Καταναλωτής, κάτοχος δύο οχημάτων (δικύκλου και αυτοκινήτου) προσήλθε σε πιστωτικό ίδρυμα και ζήτησε να πληρώσει εμπροθέσμως τα τέλη κυκλοφορίας τους σε 12 μηνιαίες δόσεις.