Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Παροχή δώρου σε καταναλωτές από προωθητική ενέργεια ηλεκτρονικού super market

Default Image

Διαδικτυακό super market διενήργησε προωθητική ενέργεια, όπου οι συμμετέχοντες καταναλωτές είχαν την ευκαιρία, παράλληλα με την πραγματοποίηση των αγορών τους, να κερδίσουν ως δώρο και ένα blender χειρός αξίας 50 ευρώ. Κατά τους όρους της προωθητικής ενέργειας, οι προϋποθέσεις συμμετοχής των καταναλωτών ήταν η τήρηση σειράς προτεραιότητας, δεδομένου ότι ο αριθμός των δώρων ήταν συγκεκριμένος, καθώς και η πραγματοποίηση παραγγελιών ύψους άνω των 99 ευρώ, χωρίς καμία άλλη ρητή εξαίρεση ή περιορισμό. Σύμφωνα με την αναφορά που υπέβαλαν δύο καταναλώτριες που προσέφυγαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή, η ανωτέρω επιχείρηση αρνήθηκε να τους αποστείλει τα δώρα τους, με το επιχείρημα ότι οι καταναλώτριες ήταν μέλη της ίδιας οικογένειας, ενώ η εταιρία προτίμησε να επωφεληθούν από την προωθητική ενέργεια άλλοι πελάτες που είχαν κάνει μόνο μία παραγγελία.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχτηκε την αναφορά ασφαλισμένης για τη μη καταβολή σε αυτήν από την ασφαλιστική εταιρία της του επιδόματος τοκετού, καθώς δεν υποβλήθηκε η ίδια σε διαδικασ

Ασφαλιστική εταιρία ενέμενε στην άρνησή της για κάλυψη της νοσηλείας της ασφαλισμένης της από 27.11.2019 έως 05.12.2019 λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου επικαλούμενη όρο του συμβολαίου με περίοδο αναμονής δώδεκα μηνών από την αρχική ημερομηνία της ασφάλισης για προϋπάρχουσες της ασφάλισης νόσους ή παθ