Σύσταση Πόρισμα προς Εκπαιδευτικό Οργανισμό Alexander: άρνηση καταγγελίας σύμβασης για σπουδαίο λόγο. Αδικαιολόγητος πλουτισμός (αρ.Πρωτ. 3049)

Θέμα: Πόρισμα-Σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Σχετ.: Οι υπ’ αριθ. πρωτ. 1770Α/8-6-2010, 4561Α/2-12-2010 και 4562Α/2-12-2010 αναφορές αντίστοιχα των «Χ αναφερόντων» στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, κατ’ άρθρο 4, παρ. 4 του ν. 3297/2004 (ΦΕΚ Α’ 259), όπως ισχύει τροποποιημένος, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έγινε αποδέκτης των ανωτέρω σχετικών αναφορών των «Χ αναφερόντων» κατά του Εκπαιδευτικού Οργανισμού «Alexander» (εφεξής: «ο αναφερόμενος»). Συνεκτιμώντας τις θέσεις και τα επιχειρήματα όλων των εμπλεκομένων μερών, ο Συνήγορος του Καταναλωτή προχωρά στη σύνταξη και κοινοποίηση του παρόντος με σκοπό τη συμβιβαστική επίλυση των ανακυψασών διαφορών, κατά τη νομοθετική πρόβλεψη του άρθρου 4, παρ. 5 του ν. 3297/2004.
Α. Περιστατικά των υποθέσεων
Ο αναφερόμενος δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην παροχή επιμορφωτικών υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων σεμιναρίων προετοιμασίας υποψηφίων σε διαγωνισμούς του ∆ημοσίου.Οι αναφέροντες επισκέφτηκαν τον αναφερόμενο τον Ιανουάριο 2010 προκειμένου να ενημερωθούν για εκπαιδευτικό πρόγραμμα προετοιμασίας για τον διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π. των εκπαιδευτικών του Νοεμβρίου 2010, στο οποίο (πρόγραμμα) τελικώς πραγματοποίησαν εγγραφή ανάλογα με την ειδικότητά τους, καταβάλλοντας και τα αντίστοιχα δίδακτρα κατά τον τρόπο που συμφωνήθηκε (εφάπαξ ή τμηματικά, κατά περίπτωση), με σκοπό την έναρξη των μαθημάτων τον Φεβρουάριο 2010. Το πρόγραμμα ξεκίνησε στον προκαθορισμένο χρόνο, για να διακοπεί αιφνιδίως μερικές εβδομάδες αργότερα, δίχως μέχρι τη στιγμή της υποβολής των ερευνώμενων αναφορών να έχει επαναλειτουργήσει. Αίτημα των αναφερόντων είναι η επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθέντων διδάκτρων, ήτοι των χρηματικών εκείνων ποσών που κατέβαλαν για μαθήματα που τελικώς δεν πραγματοποιήθηκαν, το οποίο (αίτημα) ωστόσο δεν έχει γίνει δεκτό προς ικανοποίηση από τον αναφερόμενο.
Εξηγώντας την ανωτέρω αρνητική στάση του, ο αναφερόμενος προβάλλει το επιχείρημα ότι η διακοπή του επίμαχου εκπαιδευτικού προγράμματος ήρθε ως συνέπεια της επίσημης αναβολής του αντίστοιχου διαγωνισμού των εκπαιδευτικών.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω