Ομιλία της Αναπληρώτριας Συνηγόρου του Καταναλωτή στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης σε εκδήλωση με θέμα: «Εναλλακτική Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!»

Default Image

Ι. Εναλλακτική επίλυση διαφορών από τον Συνήγορο του Καταναλωτή
Η προώθηση της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, είτε είναι συμβατική είτε ηλεκτρονική δεν είναι απλώς ένα ζήτημα ορθής ενσωμάτωσης και καλής εφαρμογής μιας ακόμη ευρωπαϊκής Οδηγίας και ενός Κανονισμού. Συνδέεται με την ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στην αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Ε., 1 στους 5 καταναλωτές αγαθών ή υπηρεσιών αντιμετωπίζει πρόβλημα με τη συναλλαγή του. Και μπορεί έως το 2010, περίπου το 25% των καταναλωτών να μην αναζητούσαν αποζημίωση για διαφορές κάτω των 1.000 ευρώ, ωστόσο, υπό τις υφιστάμενες συνθήκες της οικονομικής κρίσης, τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Οι καταναλωτές, βλέποντας τη δραστική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, διεκδικούν πιο δυναμικά τα δικαιώματά τους, ακόμη και όταν το οικονομικό αντικείμενο είναι μικρό.

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Ομιλία με θέμα "Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας" στο πλαίσιο της ενότητας "Ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης στο σύστημα υγείας".

Εναρκτήρια εκδήλωση της πρωτοβουλίας W@CompetitionGR με τίτλο "Ο ρόλος των αρχών ανταγωνισμού σε περιόδους κρίσης"

Δελτίο Τύπου
Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.

Δελτίο Τύπου
Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών.

Δελτίο Τύπου

Ενημερωτική δράση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.