Ανοικτή επιστολή–Απάντηση της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε από 6-12-2011 άρθρο του δημοσιογράφου κ. Πάσχου Μανδραβέλη στην εφημερίδα «Καθημερινή»

Default Image

Θέμα: Ανοικτή επιστολή - Απάντηση της Ανεξάρτητης Αρχής "Συνήγορος του Καταναλωτή" σε από 6-12-2011 δημοσίευμά σας.

Αξιότιμε Κύριε Εκδότη,
Με άρθρο του στην ηλεκτρονική έκδοση της Εφημερίδας σας με ημερομηνία 6-12-2011 και υπό τον τίτλο: "Αφού δεν έχουν νέα χρήσιμα να πουν...", ο δημοσιογράφος σας κ. Πάσχος Μανδραβέλης, ασκεί αρνητική κριτική στον Υπουργό Ανάπτυξης , Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, προς στοιχειοθέτηση της οποίας μεταχειρίζεται - μεταξύ άλλων- το επιχείρημα ότι κακώς δεν προχώρησε στο κλείσιμο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή ή του Συνηγόρου του Καταναλωτή, αφού αποτελούν δύο υπηρεσίες του Δημοσίου με ίδιο αντικείμενο και χωρίς σοβαρά αποτελέσματα.

 

Επισυναπτόμενα αρχεία
Attached Files

Συνεχίστε με τα παρακάτω

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής αναφορών προς την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη από το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 23:00 έως την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2024 ώρα 09:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Δι

Η ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αναφορών δεν θα είναι διαθέσιμη το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024 από 04:00 έως και 15:00 λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των βάσεων δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείο